zondag 11 december 2011

Feest Week

Inderdaad ook wij proberen aan de andere kant van de wereld de Nederlandse feestdagen te blijven vieren. Zo vierde we met een groep vrienden op 7 december Sinterklaasavond. We hadden lootjes getrokken, en wat bleek: Roy en ik hadden elkaar. Roy was heel goed in het geheim houden, maar ik viel al snel door de mand… oeps! Het was een zeer gezellige avond bij Joost in zijn Ombak Bagus Homestay (inclusief SingStar battles).
Naast deze fijne feestavond hebben we hier ook een aantal keren kunnen genieten van Nederlands eten! Bitterballen, kroketten (zelf gefrituurd - was geen succes helaas) en zelfs kippenpasteitje zijn hier te vinden. J


Surfje op Roy z'n board
 De afgelopen weken hebben we veel swell gehad. Soms net even iets te veel voor mij. Maar heb me op een ochtend vermandt en ben er ook in gegaan. Tussen de jongens die voor de barrels gingen, heb ik 2 golven kunnen pakken. Ben toen wel een keer goed over the falls gegaan, waar ik best van schrok! Gelukkig waren er ook spots waar het een stuk kleiner was. Samen met Joyce ben ik op mini-padang wezen surfen, waar we een goede peddle-training hebben gehad.

Tussen al het surfen en foto’s maken door zijn we ook samen met Frank en Ina naar Ubud geweest, om leuke foto’s/video’s te maken van aapjes in The Monkey Forest.


Bali's mooie rijstvelden
 Nu zijn we ons aan het voorbereiden voor onze trip naar Lombok (het eiland ten oosten van Bali). We zullen verblijven in een homestay (Mimpi Manis) vlak bij Kuta, waar we een huisje geheel voor onszelf hebben J. Morgenochtend vroeg vertrekt de boot, ben benieuwd hoe het daar is!

Xoxo
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Chicka looking goooood!!
    XX Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vergeet het belangrijkste te vertellen! Wat voor surprise had je gemaakt...? ;) Klink weer leuk allemaal xxx

    BeantwoordenVerwijderen